اینجانببب!!
عمو وری کبیررررر!!!!
به طور داعم ( مشکل از کیبورده
)نویسنده اینجا شدممم
تو وب خودمم فعالیت نمیکنم!
یاس کبودم اینجا ادامه نمیدم!
از ناری هم میتشکرم!
خوب دیگه همین
منتظر پستام باشید! اودافظ!
منم هتررررر!!!
وايييي نمی تونید بدون شما هر دقيقه از زندگیم شصت ثانیه طول ميکشه!
خوب تو این مدت من خودم برای خودم وب زدم!
اینم آدرس:
www.bts-bangtan-boys.mihanblog.com
یکی نیس بيادو بگه اون کليدو کی ديده!
دل من قفل شده!
دل من قفل شده!
قفلشم گم شده!
***
راف داری چیکار میکنی?
..!!
وا!چرا فرار کرد رفت تو اتاق?
اونم خوب قر میده ها!
بگذریم...قسمت جدید دبلیو رو آوردممممممممم!!
شوت شيد!
پاملا-اون چیز من کجاست?
بچه ها-چیز?
پاملا-بابا اسمشو یادم رفته...هموني که باهاش سرمون رو خشک ميکنيم!
وینی-حوله!
پاملا-حوله نه!اونی که باد ميزنه!
تيفي-پنکه!
پاملا-نه...باد شدید ميزنه ...
ناری-کولر!
پاملا-بابا!باد داغ ميزنه!
هتر-اطو اطو!
دی دی-اجاق اجاق!
پاملا-بابا شما نديديد اونو تا حالا?
هانتر-میشه یه راهنمایی کنی?تو جیب جا ميشه?
پاملا-ببینید...اینی که تو حموم بود من میزدم به سرم....
هتر-شامپو!
پاملا-شامپو نه!
سحر-تو لیف می زنی به سرت?
پاملا-بابا چرا خودتون رو میزنید به اون راه?
هموني که میگیریم سکون رو خشک ميکنيم?
ناری-بیگودی!
اخريه منو پوکوند!
دماغا چاقه?
اومدم بگم که داسي شروع تازه رو اینجا ادامه ميدممممم!!
اما اسمش به دبليو(w)تغییر ميکنه!
و خبر دوم اینکه من و نارنگی(ناری خودمون
)داریم وب میهن بلاگ رو بازسازی ميکنيم!
ممنون میشم بسريد!
اینم آدرس:
sonicnadia.mihanblog.com
پس از یه مدتی زیاد اومدم!از اين به بعد با داسي و جوک هاي سونيکي و سناريو در خدمت هستم!
شخصیت مورد علاقتون کيه?
من خودم شخصا طرفدار جین هوارانگ نينا ادي و جون کازاما و کازومي ميشيما و کلادیو سفارينو هستم!
هم تو وب دنی نويسندم هم اينجا...
الان ناراحتم چون مانی تازه رفته...
کم کم خوب ميشم...
اومدم بگم منتظر پست های جدید باشید...
فعلا باي
